• Posted 14-Feb-2018

Developing digital youth work – An agile mindset is crucial

Policy recommendations, training needs and good practice examples.

Ελληνικό κείμενο

Digital literacy and 21st century skills play a crucial role as part of modern-day citizenship and modern life in general. Youth work should be able to encourage this. Therefore, youth workers need an agile mindset, willing to try new things,  learn from both success and failure, and be supported to do so.

This publication contains the main outcomes of the expert group on 'Risks, opportunities and implications of digitalisation for youth, youth work and youth policy' set up under the European Union Work Plan for Youth 2016-2018:

  • A working definition of 'digital youth work';
  • Examples of innovative practices in delivering digital youth work and upskilling youth workers' digital competences;
  • Policy recommendations on the development of digital youth work;
  • Identification of training needs of youth workers relevant for digital youth work, based on existing competence frameworks for digital skills and for youth work;
  • Collection of training material which is available online and which addresses the identified training needs of youth workers relevant for digital youth work.

The results of this expert group will be of interest to anyone involved in developments in youth work in the 21st century, especially youth workers, organisations, training providers, policy-makers, other practitioners and researchers.

More information: https://ec.europa.eu/youth/news/developing-digital-youth-work-%E2%80%93-agile-mindset-crucial_en

 

Ανάπτυξη της ψηφιακής εργασίας για τους νέους - Μια ευέλικτη νοοτροπία είναι σημαντική

Συστάσεις πολιτικής, ανάγκες κατάρτισης και παραδείγματα καλής πρακτικής

Η ψηφιακή παιδεία και οι δεξιότητες του 21ου αιώνα διαδραματίζουν καίριο ρόλο στο πλαίσιο της σύγχρονης ζωής γενικότερα. Η εργασία για τους νέους θα πρέπει να είναι σε θέση να το ενθαρρύνει αυτό. Ως εκ τούτου, οι νέοι εργαζόμενοι χρειάζονται μια ευέλικτη νοοτροπία, μια προθυμία να δοκιμάσουν νέα πράγματα, να μάθουν μέσα από την επιτυχία και την αποτυχία και να υποστηριχθούν για να το κάνουν αυτό.

Η παρούσα δημοσίευση περιλαμβάνει τα κυριότερα αποτελέσματα της ομάδας εμπειρογνωμόνων «Κίνδυνοι, ευκαιρίες και συνέπειες της ψηφιοποίησης για τη νεολαία, την εργασία και την πολιτική για τους νέους» που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του σχεδίου εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη νεολαία 2016-2018:

  • Ένας ορισμός εργασίας για την «ψηφιακή εργασία για τους νέους».
  • Παραδείγματα καινοτόμων πρακτικών για την παροχή ψηφιακής εργασίας για τους νέους και την αναβάθμιση των ψηφιακών ικανοτήτων των εργαζόμενων νέων.
  • Συστάσεις πολιτικής για την ανάπτυξη της ψηφιακής εργασίας για τους νέους.
  • Προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων σε θέματα νεολαίας που σχετίζονται με την ψηφιακή εργασία για τους νέους, με βάση τα υφιστάμενα πλαίσια δεξιοτήτων για τις ψηφιακές δεξιότητες και για την εργασία των νέων.
  • Συλλογή εκπαιδευτικού υλικού που είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο και το οποίο καλύπτει τις αναγνωρισμένες εκπαιδευτικές ανάγκες των εργαζομένων σε θέματα νεολαίας που σχετίζονται με την ψηφιακή εργασία για νέους.

Τα αποτελέσματα αυτής της ομάδας εμπειρογνωμόνων θα παρουσιάσουν ενδιαφέρον για όσους ασχολούνται με τις εξελίξεις στον τομέα της νεολαίας στον 21ο αιώνα, ιδίως για τους νέους, για τους οργανισμούς, τους φορείς παροχής κατάρτισης, τους υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικής, για επαγγελματίες και ερευνητές.

Περισσότερες πληροφορίες: https://ec.europa.eu/youth/news/developing-digital-youth-work-%E2%80%93-agile-mindset-crucial_e