• Posted 20-Jul-2017

New report shows need to better support teaching in higher education

Teaching staff at universities and other higher education institutions are rarely provided with high quality training focusing on teaching skills. This is one of the findings of the 'Modernisation of Higher Education in Europe: Academic Staff 2017' report published on 15 June 2017 by the European Commission's Eurydice network.

Ελληνικό Κείμενο

This report is a first mapping of the situation of academic staff in higher education institutions across 35 European countries. Other key findings point to a lack of national strategies for human resource planning in higher education leading to mismatches between staff and student numbers; an increase in job insecurity among academic staff; imbalances in the opportunities open to junior academics compared with their more senior colleagues; and underrepresentation of women in the academic world, especially among the higher ranks. In terms of internationalisation of higher education, academics increasingly participate in joint international programmes or teach in other languages, but there is a long way to go as regards the use of accessible online resources, concludes the report. 

More information: http://tinyurl.com/ybwd5spd

 

Νέα έκθεση δείχνει την ανάγκη καλύτερης υποστήριξης της διδασκαλίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Το εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημίων και των άλλων ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σπανίως λαμβάνει κατάρτιση υψηλής ποιότητας με επίκεντρο τις διδακτικές δεξιότητες. Αυτό είναι ένα από τα πορίσματα της έκθεσης «Εκσυγχρονισμός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη: Ακαδημαϊκό προσωπικό 2017» που δημοσιεύθηκε στις 15 Ιουνίου 2017 από το δίκτυο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Eurydice.

Η έκθεση αυτή αποτελεί μια πρώτη χαρτογράφηση της κατάστασης του ακαδημαϊκού προσωπικού σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε 35 ευρωπαϊκές χώρες. Άλλα βασικά ευρήματα καταδεικνύουν την έλλειψη εθνικών στρατηγικών για τον προγραμματισμό ανθρώπινου δυναμικού στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που οδηγεί σε αναντιστοιχίες μεταξύ του αριθμού του προσωπικού και των φοιτητών· αύξηση εργασιακής ανασφάλειας μεταξύ του ακαδημαϊκού προσωπικού· ανισορροπίες στις ευκαιρίες που προσφέρονται στους νέους ακαδημαϊκούς σε σύγκριση με τους ανώτερους συναδέλφους τους· υπο-εκπροσώπηση των γυναικών στον ακαδημαϊκό κόσμο, ιδίως μεταξύ των υψηλότερων βαθμίδων. Όσον αφορά τη διεθνοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι ακαδημαϊκοί συμμετέχουν όλο και περισσότερο σε κοινά διεθνή προγράμματα ή διδάσκουν σε άλλες γλώσσες, αλλά υπάρχει πολύς δρόμος όσον αφορά τη χρήση προσβάσιμων διαδικτυακών πόρων, ολοκληρώνει η έκθεση.

Περισσότερες πληροφορίες:http://tinyurl.com/ybwd5spd