• Posted 10-Jul-2019

Assembling Good practices for the Participation Migrants in education

PRISMA, a two year Erasmus+ project implemented by CARDET in Cyprus, is currently working on developing a tool to evaluate and categorize good practices in promoting the active inclusion of migrants in designing learning programmes.

Ελληνικό Κείμενο 

The tool will be used to record and make accessible the good practices in promoting the participation of migrants the partner organizations from Austria, Cyprus, Denmark and Germany have identified.

This process will contribute to the project’s work to support the development of effective adult learning strategies for migrants that actively include them in the design and implementation process of adult learning programmes. It will thus seek to ensure that the prior knowledge, skills as well as the aspirations migrants have been taken into consideration when designing a learning programme for them.  Consequently, it will help elevate the effectiveness of such initiatives, actions and projects.

PRISMA is a project which aims to identify, discuss, and promote good practice examples in the active strategic inclusion of migrant communities in decision processes as regards programme planning in adult learning organisations. It is yet another example of CARDET ongoing investment and commitment in undertaking actions that promote innovative and effective approaches in the fields of education and training.

 

 

Συλλογή καλών πρακτικών για την ενεργή συμμετοχή των μεταναστών στην εκπαίδευση

To PRISMA, ένα έργο Erasmus+ διάρκειας δύο χρόνων, είναι στη διαδικασία δημιουργίας εξειδικευμένου εργαλείου για την ανάλυση και κατηγοριοποίηση καλών πρακτικών ως προς την ενεργό συμμετοχή των μεταναστών στο σχεδιασμό προγραμμάτων εκπαίδευσης. Το εν λόγω εργαλείο θα καταγράφει και θα δίνει πρόσβαση στις καλές πρακτικές που η ομάδα του έργου, αποτελούμενη από οργανισμούς από την Αυστρία, την Κύπρο, τη Δανία και την Γερμανία, έχει συγκεντρώσει.

Μέσω της διαδικασίας αυτής, το έργο θα συμβάλει στο σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών στρατηγικών για μετανάστες, δίνοντας τους ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση και εκτέλεση των επιμορφωτικών προγραμμάτων. Η προσέγγιση αυτή θα διασφαλίζει ότι οι γνώσεις και ικανότητες που ήδη κατέχουν καθώς και οι επιδιώξεις τους θα λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός προγράμματος που απευθύνεται σ’ αυτούς. Ως αποτέλεσμα, θα βοηθήσει στην ενίσχυση της επίδρασης και αποτελεσματικότητας τέτοιων δράσεων.

To PRISMA έχει ως στόχο να συλλέξει και να αναλύσει καλές πρακτικές που διασφαλίζουν την ενεργό συμμετοχή των μεταναστών στη διαδικασία λήψεως αποφάσεων για τον σχεδιασμό επιμορφωτικών προγραμμάτων. Είναι παράλληλα, ακόμα ένα παράδειγμα της διαρκούς επένδυσης και δέσμευσης του CARDET για τη διενέργεια δράσεων που προωθούν καινοτόμες και αποτελεσματικές προσεγγίσεις στον τομέα της εκπαίδευσης.